cukier w diecie

Cukier w Diecie – Jak Ograniczyć? Cukier a Odchudzanie

Cukier w diecie pojawia się niezwykle często. Nie jesteśmy w stanie całkowicie wyeliminować jego spożycia. Mowa oczywiście o cukrze rafinowanym, który stanowi puste i nic niewnoszące dla zdrowia kalorie. Jak ograniczyć cukier w diecie lub zredukować jego spożycie niemalże do zera?

Cukier rafinowany – cichy zabójca

Cukier rafinowany czyli cichy zabójca, przez innych nazywany również trucizną to podstępny i uzależniający rodzaj cukru. Jest całkowicie pozbawiony witamin, składników mineralnych oraz jakichkolwiek substancji odżywczych. Jednak jest coś, co dostarcza organizmowi – puste kalorie, które odpowiadają za naszą wysoką wagę oraz złe samopoczucie. Cukier powoduje zakwaszanie organizmu, a co najgorsze – uzależnia. Sięgając po słodycze, nachodzi nas ochota na więcej… i więcej. Chwilę po spożyciu cukru, czujemy euforię, by za jakiś czas odczuć spadek nastroju i potrzebę sięgnięcia po kolejną dawkę cukru. Cukier rafinowany zdecydowanie nie jest sprzymierzeńcem odchudzania.

Lista skutków ubocznych, jakie wywołuje w organizmie spożycie cukru, jest bardzo długa. Począwszy od pogorszenia stanu cery, przez nadkwaśność, a na przyspieszeniu starzenia kończąc. Spożywanie cukru nie niesie za sobą żadnych pozytywów poza jednym – chwilę po spożyciu cukru czujemy się błogo. Niestety efekt ten trwa krótką chwilę.

Ponadto, psychologowie są zgodni – cukier odpowiada po części za pogorszenie stanu psychicznego, np. potęgowanie lęku.

Cukrowy detoks – jak odzwyczaić się od słodyczy?

Kolorowe, pięknie wyglądające słodycze kuszą swym wyglądem i zapachem ze sklepowych półek doprowadzając nasze kubki smakowe do cukrowego orgazmu. cukier w diecie staje się codziennością. Nie dość, że słodkości odpowiadają za otyłość, dodatkowo negatywnie wpływają na stan skóry oraz uzębienia.

Możesz wyeliminować cukier ze swojego menu, ale warto robić to stopniowo, by organizm mógł się przyzwyczaić do braku tego niepotrzebnego składnika.

Oto kilka rad, jak wyeliminować cukier z diety:

  • Zrezygnuj z kolorowych, słodzonych napojów (w tym soków). Zamiast tego dostarczaj organizmowi wody bogatej w składniki mineralne. Soki, z pozoru zdrowe, w rzeczywistości zawierają mnóstwo cukru.
  • Nie kupuj produktów wypiekanych z białej mąki oraz staraj się nie używać jej przyrządzając potrawy,
  • Zrezygnuj ze słodzenia herbaty, a do wypieków używaj stewii, miodu, ksylitolu lub erytrolu,
  • Omijaj cukiernie oraz półki ze słodyczami daleki łukiem. Gwarantujemy, że po pewnym czasie przechodząc obok nich, całkowicie przestaniesz zwracać na nie uwagę.

Stosując powyższe rady, cukier w diecie przestanie być problemem, a organizm podziękuję ci za to szybciej niż się spodziewasz. Jeżeli powyższe rady nie są dla ciebie zbyt przekonujące, obejrzyj film „Cały ten cukier„. Gwarantujemy, że jeszcze szybciej stracisz ochotę na podjadanie słodyczy.

cukier w diecie

Cukier w diecie, a odchudzanie

Niestety, zdrowa i szczupła sylwetka oraz cukier nie współgrają ze sobą. Jeśli chcesz schudnąć i cieszyć się zgrabnym ciałem, musisz wyeliminować cukier rafinowany z diety. Nie jest to łatwe, o czym świadczy fakt, że wiele osób będących na detoksie cukrowym szybko się poddaje. Aby wspomóc odchudzanie oraz detoks cukrowy, warto stosować dodatkowo ekstrakt z afrykańskiego mango – African Mango 6000 oraz Chrom.

African Mango pomoże Ci nie tylko zredukować uczucie łaknienia na słodycze, ale również przyczyni się do przyspieszenia spalania tkanki tłuszczowej. Ponadto, tabletki te dostarczają wielu witamin, polifenoli oraz karotenoidów, które mają korzystny wpływ na organizm.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *